Primerjava uspešnosti podjetja na področju ESG s primerljivimi podjetji v panogi, najboljšimi praksami in ustreznimi referenčnimi vrednostmi.
Analiza ključnih kazalnikov uspešnosti na področju okoljskih, družbenih in upravljavskih obsegov.
Ugotavljanje prednosti in priložnosti za izboljšanje uspešnosti ESG.
Opredelitev in kategorizacija ključnih deležnikov, pomembnih za podjetje, vključno s potrošniki, dobavitelji, vlagatelji, nevladnimi organizacijami, vladnimi agencijami in lokalnimi skupnostmi.
Analiza prednostnih nalog, pričakovanj in stopenj vpliva deležnikov za določanje prednostnih namer sodelovanja.
Opredelitev in analiza deležnikov
Ocena o zaznavanju potrošnikov glede trajnostnih zavez, pobud in uspešnosti blagovnih znamk s pomočjo raziskav o zaznavanju blagovne znamke.
Študije zaznavanja blagovne znamke
Ocena ozaveščenosti, verodostojnosti in zvestobe blagovni znamki v povezavi s sporočili in ukrepi na področju trajnosti.
Analiza politike in predpisov ESG
Spremljanje in analiziranje nastajajočih predpisov, standardov in zahtev glede poročanja o ESG.
Ocenjevanje morebitnega vpliva regulativnih sprememb na poslovanje podjetja, njegov ugled in obveznosti glede skladnosti.
Priporočila za uskladitev strategije in dejavnosti podjetja na področju ESG z razvijajočimi se regulativnimi razmerami.
Delavnica za ozaveščanje o ESG: pregled konceptov, okvirov in najboljših praks ESG. Delavnica pomaga vodstvenim delavcem in zaposlenim na vseh ravneh razumeti pomen dejavnikov ESG za dolgoročno poslovno trajnost in ustvarjanje vrednosti.
Sestanek glede ocene bistvenosti: smernice za prepoznavanje in prednostno razvrščanje pomembnih vprašanj ESG v podjetju na podlagi panoge, deležnikov in poslovnega konteksta.
Delavnica o trajnosti dobavne verige: delavnica za ocenjevanje in obvladovanje tveganj ESG v dobavnih verigah podjetij. Delavnica ozavešča in gradi kompetentnost na področju odgovorne nabave, sodelovanja z dobavitelji, človekovih pravic in delovnih standardov.
Primerjalna ocena uspešnosti ESG: primerjava uspešnosti podjetja na področju ESG s primerljivimi podjetji v panogi in najboljšimi praksami. Sestanek pomaga prepoznati prednosti in priložnosti za izboljšave.
Strategije vključevanja deležnikov: usposabljanje je osredotočano na razvoj učinkovitih strategij za sodelovanje z deležniki, da se vzpostavi zaupanje, upravljajo pričakovanja in obravnavajo pomisleki v zvezi z ESG. Usposabljanje vključuje vaje z igranjem vlog in analizo scenarijev.
Sodelovanje z deležniki in podpora pri komuniciranju
Sodelovanje z deležniki: vzpostavljanje odnosov, spodbujanje dialoga in sodelovanje z deležniki, da bi razumeli njihove poglede, odgovorili na njihove pomisleke in vključili njihove prispevke v postopke odločanja.
Odnosi s skupnostjo in sodelovanje: vzpostavljanje pozitivnih odnosov z lokalnimi skupnostmi, na katere vplivajo dejavnosti ali izdelki podjetja.
Kampanje za vključevanje potrošnikov pri ozaveščanju o trajnostnih vprašanjih, spodbujanju odgovorne potrošnje in spremembah vedenja.
Preglednost dobavne verige - sodelovanje z dobavitelji in podizvajalci: usposabljanje, krepitev kompetentnosti in sodelovanje za izboljšanje družbenih in okoljskih standardov v celotni dobavni verigi.
Komunikacija v kriznih razmerah in upravljanje ugleda: strateško svetovanje in podpora pri obvladovanju kriz, povezanih s trajnostjo, ali tveganj glede ugleda.
Gradimo »zeleno« in družbeno vrednost za ustvarjanje odličnih blagovnih znamk
Panoge
Hrana & pijača
Osebna nega & nega doma
Farmacija & zdravstvo
Tekstil & oblačila
Baterije & elektronika
Rešitve za pakiranje
Trgovina na drobno
Potrošnike in poslovne partnerje vključujemo v trajnostne prakse za zagotavljanje boljše prihodnosti našega planeta
Vodstvo
Anton je leta 2018 v Ljubljani v Sloveniji ustanovil družbo AGU svetovanje. Strankam svetuje pri razvoju trajnostne strategije, strukturiranju projektov na področju okoljske in družbene odgovornosti, skladnosti in poročanju, sodelovanju z deležniki ter upravljanju ugleda.
Vodi ekipo strokovnjakov za trajnostni razvoj in komuniciranje ter sodeluje s korporacijami v različnih panogah, vključno s FMCG, maloprodajo, farmacijo, embalažnimi rešitvami, elektroniko in drugimi.
Anton Gubnitsyn že več kot 15 let ponuja strokovne storitve. Je zaupanja vreden svetovalec svojim strankam na njihovih poteh na področju standardov ESG in trajnostnega razvoja. Uspešno je izvedel odmevne projekte za več kot 60 svetovno znanih blagovnih znamk.
Anton Gubnitsyn je zaključil podoktorski študij javnega komuniciranja na univerzi Laval (Kanada). Doktoriral je iz sociologije in magistriral iz javne uprave.
15+
let izkušenj na področju profesionalnih storitev
60+
svetovno znanih blagovnih znamk
10+
industrij
Generalni direktor
Anton Gubnitsyn
Blagovne znamke, s katerimi je naša ekipa sodelovala